1. 8. 2013

Achievement unlocked

(preklad: dosiahnuté cieľe)

#1 mesiac somnou: sme dosiahli dnes.... tak preto *party*

#1 komentar na blogu: od neznameho anonyma, napisal: "dnes som vyjedol celý chleba a nechal iba tu dieru aby som ju mohol odvazit a vysledok? 50g vzduchu a to nesrandujem. som sklamany z toho ze mi predali vzduch namiesto chleba" dotycnemu dakujem a velebim ho, budem rad ak sa k tomu prihlasi nech viem kto ma ma tak rad.


#<200 zobrazeni: blogu sme dostali od vas! resp. som dostal...ajked vecsina asi bude len kliknutie a zistenie ze neni nic nove ale nevadi!

#2 krát som dostal +1 cez google+, zatial na jednom clanku no nikdy neviete kam sa dostanem

#0 zarobenych penazi: lebo tu mam rovnako vela reklam a to povazujem za uspech

#5 fanusikov o ktorych viem, viac uz coskoro na TV luboš.

Pokračovanie nabudúce...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára