24. 8. 2013

300 dni na ostrovceku

Vitajte ludia mam pre vas uzasny tip na uzasny dokumentik. Je to vlastne taka mini-vecicka lebo to ma len 40minut cize je vhodny nielen na vecer ale na hocikedy. Ja osobne som si zelal aby bolo dlhsie nuz nevydalo.

Vdaka tomuto cloveku som sa dozvedel uplne super veci pocitil som pri tom omnoho viac emocii ako pri tych srackach v telke a taktiez to malo velky prinos do buducna. Tento minidokument obsahuje napetie, zabavu, nove informacie a taktiez velmi pekne zabery a neocakavane zvraty. Popisom to sedi na americku sracku ale toto video je jedno z mala co sedi k popisu.

Video nataca typek ktory to planuje 14 mesiacov. Paci sa mi ako sa nehra na uzasne trapneho a berie si zo sebou zopar civilizacnych veci ako macetu satelitny telefon lieky solarny panel na nabijanie bateriek do kamery a samozrejme vela skusenosti ktore ajtak nakoniec skoro nestacia ale nauci sa.

tak sup dotoho prajem prijemne pozeranie



P.S. chyba mi to prasiatko :/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára