27. 8. 2013

Počas leta...

Tak si dame trochu osobnejsiu vec z dielne ved-viete-kto-som a mozno vas aj budu zaujimat nasledujucich par riadkov.

1: leto prebehlo uspesne, som spokojny ale nie moc. ved ma poznate neviem byt moc nestastny

2: svoje skusky do skoly som spravil v lete vsetky co je uplne uzasne. bol som uz na zapise a pripravujem sa na dalsi rocnik na ktory sa uz tesim:).

3: niesom spokojny s letom lebo som nic neurobil, nechodil som von a vlastne vsetko co som chcel som nespravil

4: nieje to uplna pravda podaril sa mi aspon vylet. kazdopadne to mooooohlo byt omnoho lepsie a to skoro kazdy den. hanba mi, kedy sa konecne poucim?

nuz.. ale stale lepsie ako pisat na fejsbuk tu totiz niesu zatial ziadne macky ani internetove nahodne veci...ale len zatial(boli ste varovany!)

tak teda zatial, L.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára