27. 2. 2016

2016 druhý dych



Začal rok 2016 a mňa po dlhšom čase opäť chytila nálada na textovú tvorbu (a iba čírou náhodou) počas skúškového. Je viacero dôvodov, prečo by som chcel pokračovať. 


Vďaka udalostiam posledného mesiaca som sa rozhodol smerovať svoju energiu týmto smerom. Pri písaní totiž zasahujem hlbšie, ako pri iných činnostiach. Niekedy proste zo mna len tak vyletí niečo, čo prekvapí aj mňa samotného. Myšlienky vzácne a hodnotné, nanešťastie zabudnuteľné. Pri písaní si ich aj automaticky osvojujem a nepreletia len tak okolo mňa. A tak píšem...

Na čo sa môžete tešiť? Vylepšil som trochu grafiku blogu, napísal som nový popisok blogu pod názvom blogu, popridávam nejaké odložené článočky z minulosti + nejaké nové veci. Na boku budú pripnuté dôležité články ako tento a „kto som“. Chcel by som sa riadiť aj pravidlom kvalita > kvantita. Popritom kratšie články nespôsobia znechutenie z “príliš veľa textu”, ak téma nie je priamo dôvodom kliknutia. 

Uvítanie pre čitateľov: vážim si váš čas strávený čítaním mojich textov, hlavne dnes, kedy je možné si vybrať z nekonečného množstva informácií uložených na internete. Moja snaha o váš literárny zážitok bude vo forme úvah, cestopisov, teórií, jednoduchých náhodných myšlienok a možno aj príbehu. Moje gramatické a štylistické preklepy prosím prehliadnite, sú zvyčajne z nevšímavosti. Staršie články berte s rezervou alebo - ideálne ani nečítajte.

Neplánujem byť extra obľúbený a populárny, vlastne mi bude stačiť  tak 5 pravidelných a možno 20 nepravidelných čitateľov. Keď máme takúto malú komunitku, najviac ma poteší, ak mi dáte spätnú väzbu o tom, čo sa vám páčilo a čo nie. Veď stačí pár slov a úplne najlepšie aj s podpisom nech si viem predstaviť aj vašu tváričku, keď si to čítam. 

Finálnou úlohou blogu bude prinášať priebežne rôzne kratšie články a v dlhšom časovom horizonte priniesť usporiadané teórie a dôkazy tvoriace jadro môjho svetonázoru. Možno sa dostanem aj k poviedke s dejom, no to je asi najväčšia výzva.

1 komentár:

  1. Tešíme sa Ľuboš a podporujem ťa ako to je len možné, tvor aj naďalej, vážim si tvoju tvorbu aspoň tak ako ty tvojich čitateľov :-)

    Erik

    OdpovedaťOdstrániť