7. 7. 2013

prvy oficialny offtopic!

moj blog uz mozno sledujete a mozno nieste spokojny s mojou slabou aktivitou ale cez to sa treba hold preniest no... mam tu pre vas jeden offtop(odveci clanok[topic]) a rozhodne nebude posledny ved ludia si na blogy vzdy davaju dake blbosti aby boli trosku zaujimavy tak som sa rozhodol aj ja uchylit k tomuto cinu :D

mam tu pre vas pribeh s obrazkom! zacalo to takto: kde bolo tam bolo isiel som sa najest. mali sme uzasny gulasik(vegetariani jásajuu) a k tomu zvykneme jest nejake pecivo - ak to tak nerobite tak to skuste je to super. no tak som si nalozil tejto uzasnej kvazi polievky a isiel som po pecivo. ked som tak čekol co mame tak mama hovori: daj si chleba je dobry! a ja ze okkkeeej, cekoval som zbytocne ale to je jedno. bol to dajaky chleba z kaunflaungdu(chapte ako kaufland) a nakrajany na krajce ty pristrojcekom. hrabol som donho a zo stredu som vybral 4 krajce ved tolko akurat staci.

a aha kam presne som zahrabol! presne do tucnej diery ajked diera vlastne nemoze byt tucna. ved pozrite sa mam tu fotecku ako dokaz



























diera jak svet toto dneska kupujeme? zaplatili sme si za vzduch rovnako ako pri chipsoch alebo v plechovkach so vzduchom (http://eshop.zdravmat.sk/nezatriedene/3551-oxyfit-kyslik-vo-flasi.html)
tak na to kukam(ale nie doslova :O) a hovorim si ze juchuuuu konecne budem ako ludia na internete ze odfotia dajaku zbytocnost a daju to na internet aby sa ostatnym ludom ta zbytocnost zapacila tak tu to je! ale to nieje vsetko - dodam este ze ma tato skusenost niecomu naucila ale na to uz dam novy odstavec :D

vlastne ide o priznanie ze som trochu odsudzoval ludi co pridu a vsetko v obchode chytaju. urcite poznate ludi co chytaju a vonaju hlavne ovocie zeleninu a pecivo (ajked by mali aj maso a ine ale couz :/ ) no a mne to prislo take ze no prosimvas a to uz naco sak si to strcte do kosika a bodka...ale nie! oni uz vedia ze taketo bubliny su skoro vsade ved chceli by ste si kupit nieco kde je vzduch? to uz radsik spominanu flasu. takze ked uvidite ludi ako chytaju vsetko do ruky chodte chytat s nimi! nikdy neviete kde striehne ta zakerna bublina ocenena hodnotou chleba

preto hovorim: ludia dobrej vole spojte sa aj v takej banalite ako nakupovanie a derave potraviny rovno nahlaste! verim ze ked zvladneme problem najst obchytkavanim tak aj vyriesit - because fuck logic(znamena to "lebo...osrat logiku")

prijemne nakupovanie a konzumovanie, mnamky ;)


1 komentár:

  1. dnes som vyjedol celý chleba a nechal iba tu dieru aby som ju mohol odvazit a vysledok? 50g vzduchu a to nesrandujem. som sklamany z toho ze mi predali vzduch namiesto chleba

    OdpovedaťOdstrániť