1. 7. 2013

Úvod (veľmi dôležité!)


zdravim vas! dovolte mi napisat par slov na uvod. moje zamery su ciste moja gramatika skoro poriadna ale diakritiku odomna nechcite, dufam ze mate pochopenie :) no kazdopadne aby som sa predstavil som L. ajked moje meno je k dispozicii (ved zijeme v totalite :D),...

dopredu ziadam ludi ktorych neznasam a ktory ma nemaju radi alebo ludia ktory neprijmaju okolie aby okamzite VY-padli odtialto inak na nich pride kliatba faraónoóv.. ak ale mate ciste umysle(dal som tam e lebo neviem ake i/y) vitajte!

zamerania a okruhy blogu(#tags#): poznanie, rozsirovanie vedomia, volny cas, mudrosti, riesenie problemov, počasie, pozitky, logika, spolocnost, sny a nehmotno, zivotne ciele-priority, nevedomost zlepsovanie osobnosti, hladanie suvislostí, (obmedzene) ezoterika (lebo patri do nabozenstva), (samozrejme) nabozenstvo, priroda, (amaterska) psychologia, pohoda/klud, svetonazory, rady, manipulacia a klamstva, urovne myslenia, postrehy, NWO, zhrnutia, zmysel zivota, dejiny(vyber vramci moznosti), ludia a ich jedinecnost, sebestacnost, buducnost, vesmir, "pekne fotečky", illumináti(:O) a podobne

ajked neviem ci som to spisal dobre ale hore uvedene by mali byt temy ktorym sa budem venovat a trufam si byt na ne "kvazi" odbornik no vedzte ze veci co tu pisem su cisto moje ÚVAHY nejde o ziadne utoky na nejake presvedcenia ani osocovanie ludi....prinasam svoj svetonazor ktory je premysleny za dlhe roky zbierania informacii zovsadial. nastastie je tu gúgeľ, nastroj iluminatov a jeho pekne spraveny blogovy system akurat vcas aby som sa mohol podelit, ved cely svet na toto urcite cakal kedy ja zacnem pisat blog (:D ironia)

prispevky:
  • budu prevazne pisane mnou a volne sirenie nepovolujem(!) iba na zdielanie odtialto alebo kopia s prislusnym URL,
  • formou uvahy alebo nazoru, vzdy pojde iba o vylozenie myslienok do "misy" 
  • zalezi mi na tom tak nieze si z toho spravite srandu inak...viete

co je dolezite: (pozor toto su pravidla :O )
  1. najhlavnejsie je ze velmi rad pomaham ludom a tento blog tomu chcem zasvetit kebyze mate hocijake  prosby alebo ine dotazy rad si to precitam pokial to nebudu somariny dajte to do komentov alebo do mejlu alebo aj osobne robim sedenia za 10eur za hodinu alebo formou spolocneho seden... pardon tie sedenia boli vtip :D 
  2. mam rad zabavu pokial nieje destruktivna preto budu v clankoch rozne vsuvky smajliky a vtipy snad vas trochu aj pobavim - preto hovorim Vitaj, ty, clovek co citas moj blog, a cit sa tu ako vazeny host.
  3. pouzivam techniku automaticke pisanie (nebezpecny nazov co) ale ide iba jednoducho o pisanie hocicoho co ma napadne a kedze myslienok mam tonu rad sa s vami podelim (ked sa to bude vobec chciet dakomu citat
  4. blog sluzi ako MysloMisa z hery potera kde mozem ulozit svoje myslienky a budu tu bezpecne dokonca mozno este niekomu pridu vhod, taktiez sa planujem zdokonalit a pracovat na sebe a preto vas prosim aby ste mi napisali kebyze je nieco priliz zlozite aby som to viac popisal alebo kebyze sa nieco nepaci(ale iba ak je to opravnene) alebo ak mate postrehy(idealne vtipne[ale nie moc])
  5. ( [ )] " _ - ; . , = 0 ano rad pouzivam tieto a ine uvedene znaky ved zatvorky su super nie? snad moc nevymyslam ale takto nemusim zbytocne pisat omacky a clovek hned pochopi....teda dufam a ked nie tak prilozime dalsiu zatvorku a dovysvetlime :))
  6. :))) smajliky su mozno trapne a medzi vazne texty nepatria ale ja niesom 50rocny fuzaty majster poznania preto na odlahcenie budu kadetade
  7. pouzivam rozne zdroje otompotom ale pokusim sa vzdy uviest nieco ako bonusove citanie
  8. vysoka moznost opakovania myslienok v roznych temach: kedze moj svetonazor je splet veci ktore su premyslene a suvisia spolu je mozne ze sa budu opakovat...snad vam priblizenie k mojim nazorom nieco da :)
  9. spravajte sa ako ludia prosim! kto totiz pride so zbranou, rovnake zaobchadzanie sa mu dostane... blbeckov nema nikto rad honit mozte aj na inych strankach
  10. (dopredu sa ospravedlnujem sa nepekne slova budem sa snazit tomu vyvarovat)
  11. i dont like trolls flamers agressors and potatos - moze sa vyskytnut situacia ked napisem nieco po anglicky mozno aj so skomolenou gramatikou ale pouzijem super zatvorky na vysvetlenie (preklad: nemam rad vymletu demenciu ktora vdaka internetu rozkvita a uz rozhodne nie zemiaky-ludi co sa hraju na blbych a pritom su stredobod pozornosti a vtipnosti) => to si robte inde tuto ide o serioznu vec nebudem cas obetovavat dakym truľom
  12. rozhodne komentujte a hlavne veci co sa vam pacili nech sa potesim....aj ked je nieco zle sak pohode aspon budem mat dobry prieskum verejnej internetovej(cize vlastne neverejnej) mienky - hlavne nech je co robit po dlhych neprechlastanych veceroch :)
  13. na zaver (co nemusi byt zaver lebo veci sa budu postupne doplnovat mozno aj do tohto zoznamu) dodam len ze copyright respektujem kradnem len tematicke obrazky a doplnam clanky o tematicke videa a hudbu(z odkazov) ked ma napadne nieco pekne
tolko na zaciatok :) dopisane o jednej vnoci prveho jula - nech je tento pekny cas uzitocny a prospeje nielen mojej mysli ale aj mojim nadejnym citatelom (ked sa dajaky vobec najdu)

s pozdravom L. :D


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára