11. 7. 2013

je to vazne take dolezite?

zacal som clanok otazkou, som uzasny? no to je jedno, nejako mi dochadzaju napady na clanky lebo chcem zacat s niecim lahsim aby som to mohol pekne zjednotit no mam tu aspon nieco pomimo ajked nie az tak pomimo - nechcum tu davat same odveci veci ako obrazky chleba a vyzvu k antidierovej revolucii musi to trosku nabrat na vaznosti preto tu mam nieco vazneho aj doslova

ide o video aj s odkazom ktory mate citat pri pozerani - vazne je na nom hlavne hudba two steps from hell no...snad sa bude pacit este si to nepustajte prosim najprv maly predhovor.

otazka bola polozena ci je "to" vazne take dolezite. urcite ste si nieco predstavili pod tym ak nie tak mate teraz moznost zatvorit oci a predstavit si "to".... nepokracujte kym vas nieco nenapadne... no neviem co napadlo vas ale mna hned napadli trapenia bezneho zivota oznacovane na internete "first world problems"(tzv. problemy prveho sveta [prveho=vyspeleho sveta, treti=zaostaly] snad chapeme) - tym su myslene vsetky trapne strasti ako "uz som si sadol a potrebujem prepinatko na tv ale je moc dalekooo" alebo "ach nechce sa mi na zachod lebo som si prave dal sluchatka/zapol hudbu" alebo velmi oblubene "nechce sa mi ist po vodu(radsej budem vysuseny hlavne ze sedim)"

vecsinou tieto sracky sprevadzaju udalosti ktore nam skodia a samozrejme nemaju vobec ziadny prospesny charakter. nechcem sa hrat na uzasneho :D ale hlavne ja tieto veci robim ale tak preco o tom nenapisat a nehrat sa na mudreho? tak ale uz sa to zlepsuje no...dost omne treba kritizovat dalej - vecsina nasich zhnitych rozhodnuti totiz vedie fakt "dopekla" napriklad ked nevynesiete smeti a nechate to tak v nich najdete ucholakov (ano to sa mi stalo ale to bolo este vecer ktovie co by bolo rano :O)

tak aspon tieto veci uz robim ved treba mat zaklad.../zaklad ale maju asi vsetci to iba ja tu mam prach na stole a tak :D /....

co teda je dolezite? no postupnym badanim som dosiel na to ze vlastne nic a vlastne aj vsetko - vysvetlim. vsetko je dolezite pretoze potom by to stratilo vyznam...logicky nelogicke ale zoberte si hocico co existuje tak to ma urcity vyznam ajked to mozno nechapeme ajked maly ale ma (riadime sa prvym existencnym zakonom ze vsetko musi mat vyznam...teda snad) lebo kebyze to zmysel nema tak to tu nemusi byt no...ale to je moc filozoficke - dalej: ako moze nic nebyt dolezite? no predsa jednoducho!

VIDEO(a hlavne ta uzasna scena "zaciatku v 2:15!! *yeah!*)

presne o nom totiz hovorim - popisuje vesmir teda aspon to co vidime tusim je to postrihane z hawkingovho dokumentu ale pridana super hudba epicka tak ceknite silno odporucam ajked to ma (teraz sa prosim nezlaknite) 19minut (:O) ajked premna je stale malo :/ no ...musi stacit - pozrite sa kolko toho je - miliardy ludi na planete - zopar planet pri kazdej hviezde (v priemere) - tychto hviezdnych systemov je na miliardy v galaxii ---a hadajte co--- vo vesmire su miliardy takychto galaxii - a dalej este ktovie co

dufam ze chapete kam tym mierim - sme iba smietko v smietku atd atd... ked si fakt uvedomime ze sme sucastou niecoho takeho velkeho krasneho a ze je to nasou sucastou tak verte vzdy ked na to pomyslim ze aky som bezvyznamny ale zaroven sucastou toho je mi uzasne...preto prajem aj vam vsetkym tento pocit

...

(9:50 sa to deje => spajanie na tazsie prvky nasledny vybuch a ta hudba no.. <3) chapeme teda ze vyssie prvky teda vsetky okrem vodika tvoria dnesne planety a vlastne aj nas...a tieto atomy museli vzniknut spajanim vodikov v jadre nejakej hviezdy ktora dozila vybuchla a tato hmota tazsich prvkov sa uvolnila do vesmiru - takto sa po miliardy rokov tvorili jednoduche veci a tu vidno ze krasu netreba hladat v muzeu ani niekde vpici (pardon ale fakt aj doslova aj nie) proste staci vidiet veci take ake su ale o tom uz je video cislo dva v podprispevku(som tak uzasny ze musim mat podprispevok :O)

treba si teda uvedomit ze dolezite je vsetko aj nic...lebo vsetko co robite je podstatne vas zivot ma hodnotu! ale zaroven :) vsetko je nepodst. ved vesmir je nekonecny a tu nekonecnost si ani nevieme predstavit preto sa o to nepokusajme - to hovori koniec videa ked sa odchadza zo zeme pri tej super pesnicke...proste sme len smietko... ale..no ved viete....

([{preco som napisal tolko krat chapete a uvedomit? co som daky mystik??? pardoon}])

no itak...to je asi cele - snad som vam dostatocne ukazal krasu v jednoduchosti lebo myslim ze prave ta je najzlozitejsia aj najkrajsia :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára