4. 7. 2013

Prečo som si založil tento blog?




Pochopil som ze ludia su rozny, ale to sa da pochopit velmi velmi rozne no v tomto pripade mam na mysli nase predurcenie ktore nam je dane vdaka nasim schopnostiam(nieco ako ked hrate hru a hned na zaciatku pred narodenim si vyberate ktore chcete kuzlo a tak). Kazdy sme si z radu „kuziel“ vybrali svoju unikatnu a preto sme jedinecny...

Takto na to pozeram ja ale ako byva pravidlom v zivote aj vo vede tak kazdy objav alebo zodpovedana otazka vytvori len dalsie a viac otazok. Jedna z nich je: preco? Hmm to je asi najtazsie preto ju necham zatial tak :D dalej: hovorim si ze co su to tie moje prednosti v ktorych vynikam? No predsa xxxx(z dovodu mozneho egoizmu radsej nepoetizujem nad vyberom slov ajked tusim no kedze niesom basnik tazko sa to vyjadruje).
 
Ale ajtak mam aspon aky taky obraz o sebe co mi ide a co nie ved to snad kazdy. Tak som si dneska cital clanky o mladych genioch aky su uzasny ci uz 19rocny typek co vycisti more od plastov alebo 2rocne deti s IQ140 alebo dieta co riesi nejake matematicke teorie .... no kazdopadne ma to priviedlo k myslienke ze kludne takych moze byt viac len niesu dostatocne aktivny aby sa o nich pisalo.

Take nieco je aj moj pripad – mi hned preblyslo hlavou a ajked toto pisem uz po zalozeni blogu az teraz som mozno nasiel spravny opis pre dovod zalozenia. Ajked sa omne asi pisat nebude a ludom to moc neda ale prave takouto formou si dokazem vycibrit svoje „kuzla“ teda schopnosti v ktorych som dobry(a bavia ma).

Ajkeby blog nemal uspech budem si ho pisat uz len pre vlastne potesenie lebo hned ako som zacal s pisanim moje vedomie sa rozsirilo a hocikedy ked budem v rozpakoch alebo inych zivotnych problemoch(kludne staci aj byt nasrany na niec/niekoho) si to mozem dojst precitat[a ukludnit sa] alebo napisat si nieco viac ked ma napadne.

Cize vlastne ak to mam zhrnut – blog mi len dal zmysel veciam ktore som uz robil predtym..uz teraz mam dost toho nahromazdene v pc  ale aj na papieri preto sa tesim ze konecne nebude leto zbytocne a aj ja nieco vytvorim a dokonca sposobom ktory ma tesi a este aj z toho nieco budem mat

Mno neni to uzasne? :D no urco ze je :) L.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára