9. 3. 2015

Vážim si...



Po dlhom čase ale chytila ma múza tak prečo nie? :) na začiatok len tak kratšie jeden postreh

Isto poznáte pocit, že niečo obdivujete natoľko, že je to pre vás posvätné. Každý máme to svoje a či už to tajíte alebo nie, okolie to vyňuchá. Všimol som si istý vzorec v správaní sa spoločnosti voči týmto „modlám“. Nemusíte mať doma oltár :D. Stačí len mať o tom vyššiu mienku, ako je bežné (sociálne prípustné). Je jedno, čo si vážite, zákerní ľudia to nejako podvedome nájdu a chytia vás za to.... Rovnako ako Jánošíka za rebro alebo ako pedofila za gule do prievanu.

Uvediem pár príkladov, aby sme si to ujasnili:
Michael Jackson miloval deti = vykreslili ho ako pedofila (aj keď sa to nikdy nedokázalo).
Pán Iľko - meteorológ spraví chybu = vtipy o tom, aký je to neinteligent (aj keď vie toho strašne veľa, ale klimatická zmena je novinka, ktorá mu unikla)
Boxxy je energetická internetová senzácia = všetci napíšu, že berie drogy (samozrejme, že ich neberie, ale donúti ju to prestať s internetom)
Jeden známy miluje boha/poznanie a hľadá ho všade = okolie o ňom klebetí ako o sektárovi (pritom je to normálny múdry človek). 
Niektorí z „otcov národa“, ktorí v minulosti dotiahli svoju krajinu k prosperite bez vojenského rozmachu = skončili v očiach dneška ako tyrani, diktátori pritom milovali svoju krajinu (nemyslím len SK)
Dievča sa snaží pekne vyzerať pri dnešnej móde = ľudia ju majú za štetku (i keď vnútri bývajú aj čisté...no škoda, že len občas)
Nemáte okamžitú nepremožiteľnú chuť na sex, keď vidíte riťku v legínach? = ste gay! (veď predsa nie je možné, aby myšlienky ovládal, mal poriadok a čistotu[irónia])
Milujete prírodu a ľudí vo vašom okolí? Ste vlastenec? = fašista, rasista, homofób, extrémista (pričom v iných krajinách je vlastenectvo úplne bežné a omnoho rozvinutejšie)
Ste pracovitý človek, čo živí seba a svojich blízkych =  privítajte parazitov všetkých druhov, ktorí pracujú minimálne, ale žijú 88 krát lepšie ako vy (bez politiky sa to dá chápať aj ako celý sektor služieb)
Ste desaťročia uznávaný odborník, ktorý odbočí z hlavného prúdu? = vyhlásia vás za pomätenca, starého blázna (pričom tento človek sa téme venuje a vie najlepšie)
Ľudomilka, ktorá nikomu nikdy neublížila = svojou naivitou sa dostala do kolobehu klebiet a zavrhnutia od spoločnosti (pritom len chcela byť s každým zadobre)

A nesmiem chýbať ani ja, nebudem sa za seba hanbiť: dávnejšie ako mladší som uznával ženy – ako protipól, nežnú časť, ktorá ma v budúcnosti doplní a ktorej budem oporou = a hádajte čo sa stalo :D spravili zo mňa úchyláka (aj keď by som nikdy nikomu bez dôvodu neublížil a hlavne nie žene)


No ale je to už raz tak... snáď som uviedol dostatok dobrých príkladov. Snažil som sa dať čo najviac, ale ak máte aj vy nejaké superné, hoďte mi koment alebo napíšte správu a pridám ich.

Dnešná doba nás hold chce skúšať. Toto je typ skúšky, ktorou vedia zasiahnuť priamo dnuka, ak ich tam pustíte. Nemusia byť ani zlí a nemusia to ani chcieť, preto ich neobviňujte. VY sa staňte lepšími ľuďmi, aby vás nikto nemohol chytiť za vašu slabinu :))


 


L

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára