27. 2. 2016

Kto som?



Moje meno je Ľuboš Valčo, bývam v Senci a dátum výroby mám 22.10.1993. Píšem blog sám. Pre zdieľanie použite prosím, pôvodný odkaz.



Fotka po kúpaní sa v jazere, fajne zrelaxovaný.




Zopár nepodstatných faktov o mne. Výška: asi 2metre podľa momentálneho zhrbenia. Postava: docela chudá, nemohutná. Národnosť: Senčan, pôvodom východniar-zradca(rodičia sa prisťahovali). Viera?: vlastný svetonázor. Obľúbená farba: určite modrá, potom čierna zelená hnedá. Obľúbené jedlá: hranolková praženica, plnka čo sa dáva do kuraťa, no len samotná s prílohou, domáca pizza. Pitie: najviac oceňujem ovocné šťavy lisované za studena, džúsy a pijem okrem toho ideálne len vodu(kávu nepijem). Ozdoby: piercingy tetovania, farbenie vlasov ani mejkap nepotrebujem ku šťastiu.
Hudba: mám rád prepracované (komplikované) a často pre okolie nepočúvateľné skladby, najviac sa mi páčia gitarové sóla ale hlavne počúvam spojenie metalu+orchestra+rocku. Kapely: Dream Theater, Nightwish, Alter Bridge, Epica, Joe Satriani, Steve Vai, Andy James, Two steps from hell, Tom Bergersen, Scar symmetry, Symphony X, BFMV a pod(často sa prispôsobím okoliu). Filmy: moc nepozerám, nepáčia sa mi nekvalitné filmy bez myšlienky a hĺbky(takých je dnes veľa, efekty ma moc nezaujímajú), spomeniem: Matrix, Inception, Oblivion, Divergent, a hlavne dokumenty. Aktivity: strácanie užitočného času na internete, som dosť dobrý hráč doty 2(momentálne na ústupe), škola, raz za čas spoločnosť ľudí. Pracovné skúsenosti: okrem výpomoci rodičom v AutoCade nič moc, hanba mi. Športy: som takmer nemal, teraz ma zaujíma behanie a plávanie a snáď aj bojové umenie.
Vzťahy: okrem škôlkarskej lásky a zamilovaní na pár dní nič, ako dieťaťu mi to prišlo ako blbosť a momentálne sa cítim ako príliš nezodpovedný na vážny vzťah(som asi stále dieťa). Životné motto: je ich viac ale spomeniem: robíme najlepšie ako vieme a svet je len hra prispôsobená pre náš vývoj(aby sme robili stále lepšie). Životné ciele: mať rodinu, postarať sa o ňu a zanechať tu po sebe čo najviac dokážem(nemyslené na peniaze). Vysnívané miesto: Sibír, oblasť Omska alebo iná časť Ruska(ani Slovensko nie je na zahodenie). Moje superschopnosti: analytické myslenie podporované širokou databázou skúseností medzi ktorými mám prepojenia + vtip. Fyzikálne vady: oči a všetko fajn, chýbajú mi len vitamíny a možno detox. Psychické vady: lenivosť, občasná agresivita, nezrozumiteľnosť v podobe komplikovanie reči, hanblivosť. Najviac si vážim: možnosť žiť a život samotný. Trápi ma: budúcnosť Slovenska. Prečo blogujem: užitočnosť, naplnenie snov, osobný vývoj.

Dúfam, že všetkým sympatizantom som sa predstavil v dobrom svetle a teším sa na naše spoločné virtuálne chvíle.
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára