1. 6. 2014

Blik na Jún

"Keď zaťažíte jednu misku váh, pohne sa aj tá druhá"


Nemám pripravený pútavý príbeh, zložitú úvahu ani spontánne myšlienky. Jediné čo zo mňa vyjde je možno taký menší impulz. Na reakciu akcie keď chceme narúšať rovnováhu dokonalosti. Ako je uvedené z necitovaného citátu, pohne to aj opačnou stranou. Hovorím to hlavne preto, lebo čím väčšie závažie si na tú svoju misku položíte - v nádeji že sa osud nakloní na vašu stranu - tým viac sa zatrasie to, čo by ste chceli eliminovať. Svoje príklady pre istotu neuvediem ale sú.

Neviem ako vy ale ja som ešte poriadne neupratal po zime. Na to máme jar, dlhšie dni sú impulz na prebudenie a začiatok živšieho obdobia. Bez toho leto nemôže normálne začať. Táto rada vám snáď niečo dala. Ako vždy - mne už len to, že som ju napísal. Treba upratať(myseľ, okolie, priority, plány...) ale v pokoji, aby to nakoniec neskončilo chaosom.


1 komentár:

  1. preesne taaak. aj ja uz by som mal povysavat konecne :D ale inak true story ;) a ten obrazok je TOP

    OdpovedaťOdstrániť