24. 6. 2014

Mám rád Rusko :)

Tento článok má dve menovky: Rusko a Zábava. Je to zaujímavá krajina ktorá nikdy neprestane prekvapovať. Dovolil som si upraviť pôvodný obrázok s názvom "život v rusku" a dodať nejaké svoje pripomienky.Veľmi ma pobavil pôvodný obrázok ale viac ma bavilo tam dopisovať a dokresľovať. Ako bonus som posledný aj trochu "upravil". V budúcnosti môžete očakávať viac takýchto "obrázkov". 

A keďže som nenašiel možnosť ako sem obrázok dať celý, musím vám sem dať len ukážku.... internet je plný spamu ale ja neviem ako sem dať svoj spam - irónia osudu. Keď teda chcete vidieť celý obrázok, stiahnite si ho prosím a tak si ho pozrite (zoom pri otvorení obrázku vo windowse alebo otvoriť v programe Skicár-odporúčam). ak by vám niečo nešlo aj po rokoch tak mi napíšte mail a hodím ho sem znovu.  

http://ulozto.sk/xS4vfZcE/r3-png -bitová mapa (iný formát - odporúčam pre rýchlejšie prehliadanie)





Ako ma poznáte rád dávam bonusy zadarmo, preto som vám sem dal aj nejaké videá z Ruska :D tieto tri sú také super že stoja za pozretie. Také veci sa nanesšťastie na Slovensku nedejú :/ ale nevadí, hlavne že sa rusi podelia.


 týpek čo vie parádne "tancovať" na začiatku







 a posledné aj s tématickou hudbou :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára