14. 11. 2013

No to sa fakt radšej podržte!

Idem si tak domov 70tkou a stojím pri nenadšenej tete ktorá namna zazerala akoby som nemohol stáť vedľa nej keď tu zrazu... všimol som si niečo netypické čo upútalo moju pozornosť. Chvíľu na to pozerám či to vyfotiť tak som pozrel či náhodou neni plný autobus (ajkeď bolo jasné, že je plno keďže špička a ľudia a bratislava a tak). Tak otočím hlavu a keďže som stál vpredu tak sa namna spontánne pozrelo asi 80% autobusu čiže asi 20 ľudí že či náhodou niesom terorista alebo či som normálny že sa pozerám zpredu do autobusu (spoločenské konvencie to zakazujú ;/...) Po dlhšom premýšlaní som dospel k super využitiu tejto veci, teda okrem toho že ju odfotím. A verte že to neni len tak hocičo, preto....






Ľubošov blogík vyhlasuje prvú súťaž:
Zapojiť sa môže každý, pokiaľ ste človek od 10 do 88 rokov. Stačí ak napíšete správnu odpoveď na otázku adminovi(teda mne ale admin znie tak bossovsky) na moj mail lubos.valco@gmail.com. Súťaž to nieje posledná ale prvá tak si určite dajte záležať.
Súťažíte o miesto na mojom blogu teda vy poviete o čom napíšem približne A4 a ak sa chytim tak možno aj viac. Verte že váš sen vidieť tu niečo čo vás zaujíma sa môže reálne splniť.
Súťažíme do 23: 59 Nedeľa 17.11.2013... NEpíšte mi čo chcete na blogu vidiet to sa dohodneme potom chcem iba vašu čo najlepšiu odpoveď na otázku:

Čo by ste urobili kebyže sa ocitnete vo svete TELETUBIES?



Podmienky: nieje to sen, nieste v maske teletubieho, mate človečie telo, môžete robiť čokolvek okrem úteku, boli by tam všetci s vami: tinkiwinky dipsy lala pou bunker zajaciky a samozrejme aj slniecko. Máte k dispozícií iba švajčiarsky nožík stan spacák a konzervu od tuniaka(nanešťastie zjedenú:/..)  Mali by ste tam prežiť jeden den a jednu noc, s tým že na druhý deň by za vami došli jednorožci a poníky(tie farebné) a na obed idete domov.....P.S. NIE NEUŽILI STE DROGY

Najlepšia/najoriginálnejšia/najzábavnejšia odpoveď vyhráva. Dúfam že nezačínam moc zľahka. Tak vymyslite niečo aj vy nech tu niesom jediný čo rozvíja tvorivú hemisféru. Tak sa ukážte a zabite to niečím


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára